PROFESIONÁLNÍ AUTOŘI

Náš tým tvoří vysokoškolsky vzdělaní autoři s dlouholetými zkušenostmi s tvorbou odborných textů.

DODRŽOVÁNÍ TERMÍNŮ

Podklady předáváme vždy v dohodnutých termínech. Nabízíme také možnost expresního vypracování podkladů.

100% ORIGINALITA

Všechny doklady jsou vypracovány jako originál na základě požadavků klienta. Nehrozí žádné plagiáty.

CENOVÁ NABÍDKA DO 24 HODIN

Okamžitě vám přidělíme vhodného autora, který do 24 hod. posoudí vaše individuální požadavky a pošle cenovou nabídku.

Co je PR článek a k čemu slouží?

Jde o článek, který lze zařadit někam mezi publicistický útvar a reklamní text. Je specifický svou formou, obsahem a výsledným dopadem na veřejnost. Hlavním cílem PR článku je oslovit cílovou skupinu čtenářů, a proto se často umísťují na tematické servery, anebo do tematických periodik a tiskovin.

Co je PR článek a k čemu slouží?

 

PR články využívají hlavně firmy a společnosti k propagaci své produkce či svých služeb, se záměrem informovat potencionální zákazníky o možnostech na trhu a zvýšit při tom povědomí o své činnosti; dále třeba při uvedení nového produktu na trh, k podpoře prodeje, ke zvýšení návštěvnosti webu, jako podporu značky či zlepšení dobrého jména, anebo celkově podnítit zájem možných klientů o určité služby nebo výrobek.

K psaní takových článků si firmy zpravidla najímají profesionální copywritery, kteří mají textařské znalosti a zkušenosti s touto činností.  Rovněž velké reklamní agentury využívají práce redaktorů a copywriterů pro psaní PR článků.

Důležitým prvkem PR článku je hypertextový odkaz z klíčových slov. Tak má čtenář možnost si již při čtení článku na odkaz kliknout a rovnou se ocitne na daných webových stránkách, případně e-shopu. Zpětné odkazy jsou základem pro internetové vyhledávače. Pořadí výsledků při vyhledávání závisí na jejich kvalitě i počtu.

PR články mívají obvykle délku 1 – 3 normostrany a nepsané pravidlo říká, že v tištěných médiích mohou být delší než texty na internetu.

Autor PR článků by měl tvořit texty obsahově výstižné a s vypovídací schopností, stylisticky na výši a pochopitelně s dokonalou gramatikou a precizní češtinou.

Textaři při psaní PR článků nejčastěji využívají princip AIDA, což znamená podnítit dokonale čtenářův zájem o dané téma. AIDA je zkratka, vzniklá z počátečních písmen anglických slov:

  • Attention – upoutat pozornost
  • Interest– udržet zájem 
  • Desire– vzbudit touhu 
  • Action– přimět k akci