PROFESIONÁLNÍ AUTOŘI

Náš tým tvoří vysokoškolsky vzdělaní autoři s dlouholetými zkušenostmi v tvorbě odborných podkladů.

DODRŽOVÁNÍ TERMÍNŮ

Podklady předáváme vždy v dohodnutých termínech, přičemž nabízíme možnost expresního vypracování podkladů.

100% ORIGINALITA

Všechny doklady jsou vypracovány jako originál na základě požadavků klienta - žádné plagiáty.

CENOVÁ NABÍDKA DO 24 HOD.

Do 24 hod. přidělíme autora, který váží individuální požadavky klienta a zašlu cenovou nabídku.

PR článek

 

 

PR článek je libovolný článek na jakémkoliv obsahovém server, ale na rozdíl od běžného článku je PR článek současně reklamou, která se dojem objektivity snaží pouze navodit. PR článek je reklamním nástrojem, který umožňuje účinně zasáhnout naši cílovou skupinu. Nejlepší je ho využít zejména na serverech s úzce zaměřenou cílovou skupinou. Zvyšuje se tak pravděpodobnost, že PR článkem oslovíme relevantního uživatele. Výhodou PR článku je malá agresivita, čili uživatelé tuto reklamu nevnímají negativně. Pozitivní mohou být také dopady získaných relevantních zpětných odkazů na optimalizaci webu pro vyhledávače.

 

Kvalitně zpracovaný PR článek:

 

  • Seznámí uživatele s produktem a službou zcela nenásilnou formou.
  • Zlepší firemní image - PR články musí vždy spojit produkt s nějakou pozitivní událostí.
  • Vykreslí společnost jako odborníka na dané téma.
  • Zasáhne širokou veřejnost, s možností cílení - umístění tam, kde se vyskytuje cílová skupina..

 

PR (SEO) článek je článek zveřejněn na internetu, který má v sobě určitou "nadstavbu" neboť kromě propagační funkce má i důležitou roli při zvyšování pozice ve vyhledávačích. Takové články obsahují zpětné odkazy, které vyhledávače vyhodnocují jako jistý znak důležitosti. Z toho je také odvozen název SEO - search engine Optimalization, tedy optimalizace pro vyhledávače. Takové články jsou účinným nástrojem linkbuildingu, který získává kvalitní zpětné odkazy v rámci optimalizace pro vyhledávače. Obsah SEO článku je nutné psát tak, aby obsahoval klíčová slova v různých gramatických tvarech, z nichž část se použije jako název odkazů. Článek by měl být napsán srozumitelně, měl by také obsahovat rozumný počet zpětných odkazů (max. 5) a sílu zpětných odkazů třeba přes klíčová slova zaměřit na hlavní kategorie cílové web stránky, která se má dostat na lepší pozice ve vyhledávačích.