PROFESIONÁLNÍ AUTOŘI

Náš tým tvoří vysokoškolsky vzdělaní autoři s dlouholetými zkušenostmi s tvorbou odborných textů.

DODRŽOVÁNÍ TERMÍNŮ

Podklady předáváme vždy v dohodnutých termínech. Nabízíme také možnost expresního vypracování podkladů.

100% ORIGINALITA

Všechny doklady jsou vypracovány jako originál na základě požadavků klienta. Nehrozí žádné plagiáty.

CENOVÁ NABÍDKA DO 24 HODIN

Okamžitě vám přidělíme vhodného autora, který do 24 hod. posoudí vaše individuální požadavky a pošle cenovou nabídku.

Rozdíl mezi tvorbou bakalářské a diplomové práce není jen v rozsahu

Máte za sebou úspěšné tři roky vysoké školy, v ruce bakalářskou práci, která vám ještě připomíná poslední náročné měsíce studia a před sebou nové školní výzvy?

O tématu diplomové práce, která je zároveň ukončením inženýrského či magisterského programu začínají studenti uvažovat již při nástupu do prvního ročníku druhého stupně univerzity.

Výhodou diplomové práce je, že můžete pokračovat v tom, o čem už jste jednou psali, tedy rozvinout, doplnit či prohloubit myšlenku diplomové práce. Můžete však začít znovu a vybrat si něco nového, neokoukané, případně zvolit takovou téma, která vás během studia zaujme.

Mezi psaním bakalářské a diplomové práce je pár rozdílů, které byste jako student měli znát, aby vás hodnocení konzultanta a oponenta zbytečně nepřekvapilo. Při tvorbě závěrečné magisterské práce pamatujte, že profesoři ji obvykle hodnotí mnohem přísnější než bakalarka a studenti se nejednou ani nedostanou k doplňujícím otázkám, zvláště pokud má jejich práce vysokou úroveň zpracování.

 

Rozsah

 

Zatímco bakalářská práce se pohybuje kolem čtyřiceti stran, rozsah diplomové práce je téměř dvojnásobný. Diplomka musí kromě teoretické části obsahovat empirickou, o kterou se bude opírat vaše obhajoba.

Diplomová práce musí být také bohatší a odbornější, obsahovat větší množství zdrojů, a tedy i více citací a parafrází.

přínos

Při diplomové práci musíte ukázat, že víte sumarizovat, vyhledávat, citovat a pracovat s informacemi. Při tvorbě diplomové práce se naopak očekává váš osobní přínos, nápad, vlastní výzkum a názor. Myslete na to již při výběru tématu, která může úroveň celé práce posunout o level výše.

"Jako téma diplomové práce jsem si zvolila oblíbenou knihu od známého autora. Už při hodnocení konzultanta mi bylo jasné, že jsem příliš nezahviezdila. I když jsem se při psaní snažila, práce byla v závěru nezajímavá a pro porotu jistě nudná.

Když jsem si vybírala téma diplomovky, věděla jsem, že chci, aby ta práce stála za to. Zvolila jsem si tvorbu archaického slovníku z okolí vesnice, kde žiji. Chodila jsem od domu k domu a povídala se se starými lidmi, kteří mi objasňovali význam jednotlivých slov a výrazů.

Bylo to zajímavé, netradiční, hodně jsem se naučila a poznala skvělých lidí. A práce udělala dojem i na komisi, kteří je nevěděli vynachválit, "říká o psaní diplomové práce studentka slovenského jazyka Aneta.

 

Pozor na přílohy

 

Zatímco při tvorbě diplomové práce jsou tabulky, obrázky či grafy jen příjemným zpestřením textu, v diplomové práci vyžadují své osobité místo na konci celého textu pod hlavičkou "přílohy". Kvalitně zpracovaný dodatečný materiál, který má názorně ukázat výsledky výzkumu či zpřehlednit téma práce zvyšuje úroveň celé práce a dodává jí profesionalitu a zajímavost.

Na materiálu v příloze nešetřete. A to ani v případě, že nepíšete práci z informatiky, ekonomie či matematiky. Popřemýšlejte nad něčím, co by text oživilo a ukázalo, že jste se s tématem diplomové práce sžili. Tak jak to udělal i student dějepisu Peter.

"Moje diplomka se věnovala archeologickým nálezem a vykopávkám v některých částech Blízkého Východu. Práce byla sice obsažný a myslím, že i poutavá, bylo v ní ale příliš mnoho textu, a nic, co by ji vyvážilo. Proto jsem do přílohy přidal mapy jednotlivých zemí a oblastí archeologických nálezů tak, jak vypadaly v době, kdy na nich ještě stály starobylé stavby.

Všichni profesoři si při zkoušení listovali v příloze a obdivovali ilustrace. Namísto zkoušení se rozproudila příjemná diskuse, jako bychom nebyli na zkouškách, ale na obyčejném semináři. Mapy získali velmi dobré hodnocení. Myslím, že ať je téma jakákoliv, vždy se dá něco zajímavého vymyslet,